Organisation og brugere

Du kan oprette din egen organisationsstruktur, servicepartnere og kunder samt administrere adgangskontrol på ét sted. I Access Management-processen er det nemt at få et overblik over brugere, brugerroller og adgangsniveauer til funktioner mv.

Avanceret brugeradministration

MainManager har en avanceret og let tilgængelige proces for adgangsstyring, som gør det nemt at få et overblik over brugere, brugerroller og adgangsniveauer. Du kan bruge træk og slip for at ændre adgangsniveauet for personer, organisationer og brugerroller. Brugeradgangen styres på ét sted, og nye brugere / medarbejdere arver adgangen til websteder i henhold til deres organisation og brugerrolle.

Organisationsstruktur

Du kan oprette din egen organisationsstruktur og dine servicepartnere og kunder. Dette modul er nøglen til alle brugere og brugerhistorik.

Single Sign-On

MainManager understøtter Single sign-on via SAML og AD, som giver en lettere styring af medarbejderadgang.

Beskyttelse af personlige oplysninger

MainManager understøtter EU’s generelle databeskyttelsesforordning (GDPR). Alle oplysninger registreret i MainManager ejes af kunden og bruges aldrig af MainManager eller tredjeparter.

Integration til HR-systemer

MainManager understøtter integration til HR-systemer, hvilket kan spare en betydelig tid for store og komplekse organisationer.

En digital check-in funktion med stregkoder eller QR-koder

Du kan bruge MainManager-appen med stregkoder og QR-koder på lokationer, bygninger, etage, rum og tekniske systemer til at finde medarbejdere og serviceleverandører. Appens scanningsfunktion kan også bruges til at registrere indmeldinger.

Er du interesseret i at læse mere om vores løsninger? Mainmanager kan gøre din administration af ejendomsporteføljen let og simpel. Læs f.eks. om vores helpdesk system eller bygningsarkiv.