Add-on moduler
Brug af MainManager har vist sig at give en reduktion på 10-30% af driftsomkostningerne, som en konsekvens af vedvarende fokus på øget effektivisering af arbejdspraksis, metoder og processer.
Helpdesken er designet til at give det bedste overblik over alle indmeldinger eller problemer, der opstår i den daglige drift af bygninger.
Opret vedligeholdelsesplaner fra bygningssyn, gennemført via egne medarbejdere eller eksterne konsulenter, direkte i MainManger.
Gem alle relevante oplysninger om en servicekontrakt, alle serviceniveauaftaler og definer relevante KPI for hver enkelt servicekontrakt.
Registrerer og administrerer aktiver som kunstværker, køretøjer, computere og andet udstyr placeret inde eller ude.
Designet til at oprette lejekontrakter, udspecificere omkostningsposterne i forbindelse med kontrakten, leasingperioden, indeksregulering mv.
Hold øje med energiforbruget i ejendommen. Systemet understøtter energizoner, benytter virtuelle målere mv.
Administrerer dine projekter, store og små. Her kan man oprette et projekt med budgetramme, milepæle mv.
Styrer anvendelse og disponering af rum og skaber oversigt over placeringen af organisationsenheder, udnyttelse af rum, nedbryder omkostning på rum osv.
Vi tilbyder fem typer: Brandportal, Sikkerhedsportal, Portal for bevaringsværdige aktiver, Portal for universelle designproblemer samt Miljøportal for miljømål, oversigt over affaldssortering m.m.
Modulet hjælper den ansvarlige for rengøring i planlægningen af rengøringsopgaver for rengøringsholdene.
Giver dig mulighed for at definere rum som mødelokaler og definere tilhørende cateringpakker med priser mv.